Merhaba kizlar karisik duygular icindeyim hamile oldugumy ogrendim bugun sezeryanla dogum yapmistim. Hep korku hem uzuntu hem sevinc hepsini yasadim aldirmak istemiyorum kiymak istemiyorum. Okadar isteyen varken aldirmak bana garip geliuor ama bebegimide dusunuyorum cok kucuk ayni durumda olan varmi