Merhaba, bebeğim 2 buuçk yaşında, ayakta sallanarak uyumak istiyor bizimkeyken, başka yerlerde kendi kendğne uyuyabiliyor da evde naza çekiyor biraz uyuyamıyorum vs. Neyse akşam eşim yok 1 saattir sallıyorum ayaklarım kopacak artık yoruldum. Uykusu var biliyorum fakat direniyor resmen. Daha çok bende yapıyor bunu, eşidme daha çabuk dalıyor. Çok bunaldım bir de regl olacağım bugün üstüme üstüme geldi yaptığı her bir hareket resmen yorgun hissediyorum 🥺