Geçmiş olsun canım diş çıkarıyor ozaman çok zorrrrr bir dönem benimki 3 aylıktan beri şuan 13 aylık üst üste çıkarıyor bide artık tükendim ciden ilk süt dişler okader zor değil köpek dişler ve arka dişler mahvoluyorlar oğlumun yemek düzeni uyku düzeni oyun düzeni herşeyi
Bozuldu inşallah dişler bitince artık düzaltecez normal yani cnm istilorsan diş kaşıyıcaları var eline ver bide ben şuan okadr jel kilandım fayda görmedim evde zeytin yağı 3 damla karanfil le yapiyorum sürüyorum bazen damağa işe yarıyor şuan size olurmu olmaz mı fikrim yok. Cnm 💖