13 aylık kızım , sütüm alerjisi olduğu için diyet yapıyordum azaldı 60 CC filan cikiyo memeyi emzik gibi kullaniyo artık göğüslerim açıyor istiriyo bide sürekli ,ek gida yiyor ama memeye güvenliğinden fazla yemiyo kilosu geride o yüzden, ve artık sürekli istiyo yani dolmuşta bile afedersiniz tuvalete gidiyorum orayada geliyo emzirdigim için evet çok şanslıyım ama artık sonlandırma kararı aldım.
Gün içinde kucağıma geliyo yara bandı yapıştırdım bir iki açmayı denedi sonra vazgeçti ama uykuya hep memeyle geçtiğimiz için çok agliyo 😔🥹 tavsiyelere açığım siz neler yaptınız bu surecde?