2 yaşında oğlumun yaklaşık 3 aydır ayağı bu şekilde ilk nokta kadardı git gide büyüyor sıkışma sonrası tırnak atma durumu yokmuş çevremde herkes o durumlarda 2-3 haftada tırnak atar ve kırmızı olmaz diyor başına gelen var mı doktora götürmeyi düşünüyorum ama hangi bölüm bakıyor bilgim yok 