dalpsmom Merhaba, 7 aylık bebeğime bu zamana kadar hep ayrı bi kapta kaynatıp ılıtmış olduğum suyu verdim ama instamomlarda bebek suları görüyorum deneyen tavsiye eden var mı?
YumukluSucurtaa dalpsmom a101 de hayat marka var onu direk verebilirsiniz sodyum değeri 2.2 yi geçmemesi gerek
elbay53 Bebek sularının pH değeri farklı olduğu ıcın daha yumuşak içimi var..ebebege gıttıkce alıyorum yoksa da hazır su kullanıyorum
beyzzsenturkk_ dalpsmom içtiğimiz sudan içiyor bebek adı altında satılan seyler bana hep para tuzağı gibi geliyor gereksiz
cnnkr Bizim doktorumuz bizim içtiğimiz suyu kaynatıp soğuduktan sonra, Yada cam şişede olan sulardan direkt verebilirsin demişti
elmacekirdegii dalpsmom eğer evinizde arıtma suyu varsa en iyisi o ya da cam şişe. Çünkü plastikler içinde su bekledikçe mikroplastikler eriyip suya karışıyor. Ayrıca kaynamış sularda yararlı bakterileri de öldürüyorsunuz suyun hiç bir anlamı kalmıyor. Hiç kaynamış ılımış vermedim 11 aylık bebeğim. Arıtmam bozulmadan önce arıtma verdim ama şimdi damacanalara hiç güvenmediğim için mecburen ebebekten aldığımı veriyorum. Arıtmada mineral yok her şeyi arıtıyor diyenlere de mineral filtreli arıtma kullandığımı belirtmiş olayım.