Merhabalar iltihaplı romatizmadan dolayı ayağımda topuk dikeni oluşmuş ve iltihapla ödem oluşmuş ayağımın üzerine basamıyorum ağrı’dan gün içinde hele de yorulunca malum bebeğim küçük dinlenmeye zamanım olmuyor ve çok fazla ağrı oluyor ne yapabilirim bunun için başına gelen var mı