Kızlar oğlum 3,5 aylık. Pztsi doktora gidicez. Vücudunda döküntüler var ağzının içinde aft gördüm sanki. Çok huzursuz bugun. Normalde 3 gündür döküntüler vardı ama bugun daha huzursuz. Siz yaşadınız mı nasıl geçti çok üzülüyorum endişeliyim lütfen biraz konuşalım