Sütünü sağıp buzluğa atan anneler;
Gün içinde ara ara süt sağıyorum, bazen de sadece gece yatmadan… biraz süt stoklamak istiyorum ama emzirdiğim için öyle kayda değer bir ml çıkmıyor. Gün içinde sağdığım sütleri önce buzdolabına koyup biriktirsem, sonra buzluğa atsam bir problem olur mu? Yani hepsini soğutup, ısılarını karıştırmadan. Yoksa sağdığım gibi mi buzluğa atmak zorundayım?