Kizlar avenitin 0 aylık olanı kullaniyorum sanki bı tık artık zor içmeye başladı ağzında gezdirip duryyor elimde lansinoh denedim akışı yine yavaş olandan onuda agzina almadı elimde bitane marka olmayan akışı hızlı biberon vardı onu dedim onunla mamayı içti akışı hızlı olduğu için onla içmek istedi sanırım avenitin hangi biberonu almalıyım