Kaganbaby sanırım bu aydaki her bebek bunu yaşıyor bizim de doktorumuz iki gün bekleyeceksin yapmadıysa üçüncü gün fitil yapacaksın demişti alışkanlık olmaz mı demiştim bu gecici bi dönem hiç bişey olmaz demişti dediği gibi de oldu. Fitili diklemesine yarım kesmen gerekiyor enine değil yani bi de zeytinyağına batır rahat girsin