albaayrk sadece anne sütü alan bebeklerde dr gaz olur. Bu konuda mama ile kendinizi suçlamayın. Ikınmasının sebebi kaka yapamaması değil, gazını çıkarmaması olabilir. Masajla ne kadar çıkarsa da bağırsakları gaz dolu olduğundan asla bitmiyor yani. Gaz damlası ile destekleyebilirsiniz ama eğer özellikle kaka yaparken aşırı ağlıyor, canı yanıyorsa o zaman makat çatlağı olabilir, kremler ile tedavi olması gerekir.