Bizimde kilo alımı sınırda günlük 200 ml e kadar çıkalım dedi doktorumu anne sütü bu aydan sonra kilo aldırmaz ama tabiki gelişim için önemli devam edelim dedi.Sabah bir yumurta sarısı bazen avakado bazen tarhana çorbası öğlen bir meyve yoğurt ile bitiriyorum ya da öğlen sebze çorbası içiriyorum değişiyor şükür yiyor benim bebeğim ama hareketli ondan sanırım kilo az alıyor