Anneler gerçekten çok çaresiz hissediyorum şu 2 gündür kızım gece 2-3 saat uyuduktan sonra uyanıp uyumuyor uykusu var bir bir yana yatıyor bir diğer yana ama uykuya dalamıyor gündüz uykuları yarım saat anca nerdeyse hiçbişey yemiyor ancak meyve püresi varsa yoksa meme atak felan dedik ama bu diğer ataklar gibi değil inanılmaz çaresiz hissediyorum yorgunum üstelik ne olduğunu da anlamıyorum varmı benzer durumda olanlar 10 ay 26 gün.