twinsmomm2 ozge_1233 hemen alismaz maalesef bizde kullandık 5 ay kadar alerji maması tadı kokusu çok kötü doktor başında uyarmıştı alışana kadar kusabilir içmek istemeyebilir diye
[silindi] ozge_1233 biz alerjiyi bilmiyorduk 3 aylıkti meme reddi olunca Aptamil verdik 1 yudum aldı anafilaksi geçirdi , bnce vermeyin ölüyordu