arasssmommm firdevs45 muhtemelen sıvı alımı az acil şekilde kontrol ettir o zaman kadar istersen tabi mama ver
arasardaannesi firdevs45 gunde 5-6 çişli bez dolduruosa doyuyodur az yapıosa çişini ondn koyudur rengı belkı önce bezıne bakın yeterlı mı bıdr doktor kontrolune gıdersınız ztn ordada söleyın🌺
miran66 firdevs45 canım sütün şuan yetmiyor sanırım mama versen iyi olur sarılık değeri yükselir eğer sıvı vermezsn bizde de öyle olmuştu
1acemianneq Bunu söylemek istemezdim ama sütünüz yetmiyor olabilir sıvı alımı az olan bebeklerde oluyor genellikle benim de bebeğim doğduğun da aynı olmuştu mamayla desteklenmiştim
peraninnannesi firdevs45 canım sütün yetmiyor maalesef. Doktoruna danışıp mama takviye etmeni tavsiye ederim.
efnan77 firdevs45 nasıl oldu peki benimde 4 günlük turuncu çiş yapmış sarılık mı olmuş sizin bebeğiniz