Kızlar merhaba 14 gün önce doğum yaptım s. sezeryan ile eve geldiğimde bir sorun yoktu rahat çıkabiliyordum büyük abdestime ama şu son bir haftadır iş-ken-ce süte faydası olsun diye sürekli gün kurulu kayısılı dutlu komposto içiyorum su içiyorum hareket ediyorum ama rahatlayamadım varsa etkili bi öneriniz allah rızası için yazın ciddi ağrıda oluyor basurum yoktu normalde ama sanırım ağrıda hemoroid ağrısı🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺