Sütüm inanılmaz tazyikli akıyor ve bebeğim emerken hızına yetişemiyor, boğuluyor, hava yutuyor. Sürekli ön sütü alıp, yorulup memeyi bırakıyor. Tek göğüs emzirebiliyorum diğerini sağıp veriyorum. İnanılmaz çiş yapıyor o nedenle doyduğunu düşünüyorum ama bu sağlıklı bir doyma mı? Önerileriniz var mı?