alice4543 Hanımlar şimdi elimde biraz para var ve çok istediğim Dyson süpürge sizce Dyson v15 delect absolute mi yoksa Dyson v12 slim hepa mı tavsiyelerinizi bekliyorum ve çok ihtiyacım var karar vermem lazım
Bennededimki alice4543 dyson hepsi de güzel cekıyor ben 15 aldım annemde v8 var hepsi aynı güzellikte bana göre 🥹😂
lucifermorningstar alice4543 V12 kullanıyorum memnunum ama ben alırken çıksaydı kesinlikle silme başlığı olan v15 alırdım ablamda var çok güzel
Senaxxx alice4543 kablolusunu aldım şarj derdim yok cinetic big ball absolute bi düşünün derim sadece konfor açısından tabi dikey süpürgeden kötü ve 5 yıl garantisi var
alice4543 usenmedimyaptimbirvelet hepa filtre olduğu için aslında 12 istiyorum ama emin de olamadım hazne vs pek önemli değil benim için
lucifermorningstar ikiprensesbebiss Evet V15 silme özelliği olan 5-6 ay oldu heralde o çıkalı başlık sadece o seride çıkan v15e uyumlu Eski v15lere bile uyumlu değil öyle de çakallar yani
D_deniz alice4543 v12 hepa ile v12 absolute arasındaki fark absolutenin başlık sayısının fazla olması mı sadece? V15 ağır diyor herkes ben de v12 alacağım galiba