Kızlar kızıma kan testi yaptırdım. Demiri, Gamma glutamil transferaz , Gamma glutamil transferaz, Ige testi olması gerekenin çok çok üstünde çıktı değerleri. Daha önce başına gelen var mi nolur bana yardımcı olun bisey söyleyin doktorada soramıyorum pazartesi soracağım. Bilgisi olan var mı çok telaslandim