Demett_k Bir yakınımım düğünü olacak. Üzerime beya yelek altına siyah pantolon giymek istiyorum. Komple beyaz olmayacağım. Hani derler ya düğünde beyaz giymek geline saygısızlık diye. Sizce bu şekilde sorun olurmu
CuteBadesMama Demett_k komple beyaz giyinmek hos olmaz diye dusunuyorum. Beyaz yelek ve siyah pantolon giyecekseniz goze batmaz. 🌸
Nur2021 Demett_k ay ben sacma buluyorum bu dusunceyi 😅 bende gelin oldum kimin ne giydigiyle ilgilenmedim şahsen, isteyen istedgni giysin nevar renkte 😁
akdogann Nur2021 öyle demeyin bence 😂 aynısını bende diyordum sonra görümcem ışıltılı beyaz abiyesi ile gelince beynimden vurulmuşa döndüm
lAmMelodi Demett_k Hani derler ya düğünde beyaz giymek geline saygısızlık diye. Umrumda olmaz bana ne yakışırsa onu giyerim beyaz siyah kırmızı.Benim düğünümde de beyaz giyen oldu hicte saygıya bağlamadı.Çocukca geliyor ne istiyorsanız giyin.