buraydef Kızlar selam Kızımda (7aylik) kalça çıkığı vardı tedavi görürken sorun yaşamamak için hep Prima kullandım şimdi aparatları çıktı artık bez değişikliği yapmak istiyorum Bebem natural mi yoksa baby turco mu tavsiye edersiniz
Umutdamla20 buraydef Ben ikisini de kullandım baby turco‘nun bezi bir numara küçük yani bebem naturel de beş kullanırken babyturco‘da altı kullandım
elosunannesiiii buraydef Bebe naturel çok kötü bence hiç beğenmedim çocuğun idrarını bile o kadar berbat Koku çıkarıyor ki dışarıya anlatamam bir paket denemek için almıştım bir daha asla almam
Mucahitimbenim buraydef baby turco sleepye benziyor dar bir bez beğenmedim ben bebem naturali kullanıyorum ve çok bez değiştirdim bebem naturalden memnun kaldım en çok