elifdiyorkii Kızlar bebeğimin gün içinde uykuları yarım saat civarı sürüyor sonra akşam 4 gibi bi uyuyor 2-3 saat hiç uyanmıyor 3 saati geçerse ben kaldırıyorum, bu normal mi acaba? böyle olan var mı?
ofelyaa11 elifdiyorkii uyku düzeni hemen oturmuyor bebeklerde sürekli değişiyor üçüncü aydan sonra yavaş yavaş düzene giriyor. Üç yada dört saati geçince uyandırıp emzirin kilo alımında bir sorun yoksa bırakın uyusun gelişimini destekler bu da
nazlik elifdiyorkii 45 günlük olduk bizimde böyle 3 4 gündür öğlen 12 6 arası neredeyse hiç uyumuyor on dakika uyuyup uyanıyor zaten gazlı bir bebek hep ağlıyor dediğiniz gibi bı uyuyor deliksiz emzirmek için ben uyandırıyorm
elifdiyorkii nazlik değişecek muhtemelen ama gazdan dolayı uyumuyorsa ona bişey diyemiyorum çünkü benim bebeğim de gaz problemi yok