Yelda35 Kızlar çıldırmama ramak kaldı. Saat 1 den beri tarhanayı robottan geçirmeye çalışıyorum. Toz haline gelmiyor gelen de bir avuç . Daha önce galeta filan yaptım robotta bmyle olmadı. Öneriniz nedir acil Allah aşkına
3kedili2bebekli Yelda35 kurumussa bir çözüm fikrim yok çok iri taneli değilse hafif iri taneliyse pişirmeden 1 saat önce ılık suya koyun erisin ben çok kuruyanlari öyle yaptım biz nemliyken eski metal tepsi gibi olan suzgeclerden geçiriyoruz
Neslimmmmm Yelda35 bizim yöredede toz olarak yapılır o yüzden sordum zaten toz tarhanayı robottan nie geçiriyorsunuz,ilk defa duyuyorum.Pişince eriyo zaten hazır çorbalar gibi.
Dedektifgadget Yelda35 suya atınca eriyor normalde Kaynar su ile mi yaptınız? Ben soğuk su ile yapıyorum
Neslimmmmm Yelda35 he pardon çok özür.Robotta bilmiyorumda kaynanamlar falan elleriyle ufalaya ufalaya toz haline getiriyolar sonra süzgeçten eliyolar öle öle toz haline getiriyolar.
Yelda35 mstfakbratalha yok zaten bıraktım toplu iğne gibi birde biraz daha büyük olanlar kaldı çektiğim onları da öyle bıraktım suda eritirim dedim
Prenses_isabella Sen onu nemliyken ufalacaktın. Eltim her sene yapardı. Kuruyunca ufalanmazki. İlk defa mı yapıyorsun.
Prenses_isabella Yelda35 kuruyana kadar ufaladınızmı. Nemliyse eğer kuruyuncaya kadar ufalayacaktınız. Yoksa dediğiniz gibi birbirinr yapışıp taş gibi olur😕
metehaninannesiiii Yelda35 ıslatın suda çözülür.Bir tencereye salçalı su yapin sonra tarhanayi dokun normal su koyun sıcak su koymayin o zaten cozulur
Gul-42 Yelda35 eve konusmustuk yelda senınle sormustun gecen gun hıc anlamıyorum valla bende suda erımez mi peki