bunaltıyor gibi oluyorsa kusuruma bakmayın lütfen bir kaç sorum var
mama içmek istemiyor öğürüyor acaba tiksindi mi mama değişikliği mi yapayım? aptamil kullanıyorum bu arada
Tommy time diye biberon duydum başlığı anne memesine benzer doğru mu kullanan varsa yardımcı olabilir mi?
zayıflamış gibi geldi bana neler yapmam gerekli