ByAslan açtığınız postta okuduğum yorumlar içimi rahatlattı😔Salı günü 37+0 la normal doğum yaptım 3.gün kontrolde 8 çıkmıştı cumartesi acilden tekrar baktırın kandan baksınlar dediler bu sabah sarılık için kan gazına baktılar 18 çıktı 😔yatış verdiler yoğun bakım bölümüne fototerapi ye aldılar ben yanında kalamıyorum süt sağıp verdim, öğleden sonra götürdüm ziyaret saatinde görebilirsin dediler yarın tekrar gidicem umarım postta ki yorumlar gibi kavuşuruz evlatlarımıza🤲Ne eve sığabildim ne ocağa 😢size de çok geçmiş olsun