mikiail bu aralar çok düşünüyorum nasıl öleceğimi değil de öleceğim gerçeğini. Kuzenim vefat etti kanserdi, ölümünden 2 gün sonra kanseri atlattığı sonuçların temiz olduğu ölüm sebebinin enfeksiyon olduğunu öğrendik. Düşünüyorum benim yaşımdayken 2 senesi kalıyor, bebegiyle sadece 3 senesi kalmış. Bunu bilse nasıl olurdu kim bilir. İçim acıyor ama söylendiği gibi hayattaki tek gerçek ölüm