Selamlar kızlar,
Bebeğim tam 23 aylık ve bu zamana kadar hep kendinden bahsederken Melis diye bahsetti işte kim yemek yiyecek -melis- dedi,kim kitabı getirecek -melis- dedi vs. büyüdükçe değişir diye düşündüm fakat değişen hiçbir şey olmadı.Ben demiyor,benim demiyor onun için cevap ya melis ya da melisin.Ben de ona güzel bi şekilde anlattım kendinden bahsederken ben demeye başladı bir şey kimin diye sorduğumda benim demeye başladı fakat benim yaptığım bir şeyi kim yaptı deyince annem yaptı demiyor ben diyor.Yani kafasındaki ben kavramı iyice karıştı.Ne yapacağımı bilmiyorum aynı veya benzeri durumu yaşayan oldu mu acaba?