asilmommy Kızlar 9 aylık bebeğim var kan testlerinde ast alt ve trigliserid çok yüksek geldi doktor çocuk endokrine yolladı başına gelen var mı?
asemada asilmommy bilgim yok ama sanki olabilir diye duymuştum Osman hocanın videosunda,yinede bilen arkadaşlar bir baksın
nazalex asilmommy haa öyle mi ben sürekli et ve kemik suyu vermiştim çok yükselmişti😂 geçmiş olsun o zaman ilaç falan mı verdi
tgbbs nazalex merhaba benim oglumda ayni öyle oldu sonradan dustumu peki diyetisyene falan gittiniz mi