nurervaras Elimde otomatik salıncak var ilgilenen olursa yardımcı olurum. 3 ay önce alındı. Pilli ve elektrikli olarak çalışıyor foto yükleyemedim. ebebek mağazasından alınmıştır. Herşeyi olduğu gibi duruyor. kumandası kutusu vs.