Nurci Sonunda aradılar ☺️ benim oğlum 5 yaşında geçen yılda yuvamız İstanbul’a gidiyordu ancak kayıt yenilemek yerine tekrar gelir incelemesine girmiştik şimdi aradı müdür Salı günü kayıt işlemi için okula çağırdı bu hafta kayıt işlemleri tamamlanacakmış
Tugcecakir Nurci merhaba bugün mü aradılar. Bizi daha önce arayıp eşimden bordro istemişerdi gönderdik. Bekliyoruz aramalarını sizinde mi süreç öyle olmuştu
incitomm Nurci ben oğlum iki yaşında bende başvuru yapmak istedim ama tam araştırmadım yaş sınırı nedir acaba .?guncelleme baktım internette 3 sanirim
Birdunyabircennetannesi İnşallah bizde aranırız hiç sanmıyorum ama 3 yaşında oğlum Sanırım genelde çalışan annelerin çocuklarını alıyorlarmış Çalışıyor musunuz?
arenarden gozbebegi yuvam İstanbul un çalışma ile alakası yok. O belediye kreşleri o şekilde. Gündüz bakımevi adı altında. Yuvam İstanbul aksine çalışmayan, maddi durumu düşük olan ailelere öncelik tanıyor
Nurci gozbebegi hayır çalışan çalışmayan bütün herkesin çocuğu gidebiliyor çalışanlar için farklı saati çalışmayanlar içim farklı Çalışan için 7:30-19:00 arası çalışmayan için 09:00-17:00 arası
alyaninannesi1 Nurci benim başvurumda onaylanmış ama bu kurslar ücretlimi oluyor nazıl oluyor bilginiz varmı ?
Nurci alyaninannesi1 evet ücretli ama gelir durumunuza bağlı tam ücret 2500 yarım ücret 1250 hiç ücret ödemeden bedava gönderen de var