Ya geçen ateşlendi 2 gün crp 24 çıktı Dr viral enfeksiyon bişeye gerek yok dedi fitille atlattık şükür ateşi ama 1-2 haftadır çok sık hapsuruyor normal mi acaba burun akıntısı öksürük yok görünürde sümük de yok ama dün gece tıkalıydı burnu sanki çektim acıldı keyfi de yerinde elhamdülillah hapsuruk kafama takılıyor