Mrvsmt2502 bana göre bunlar kişinin karakteriyle yapısıyla alakalı. Benim kardeşim hiç ekrana bakmayarak büyüdü. Annem ondan neler çekti ben bilirim yeme bozukluğu vardı, kelimeleride hep geç söyledi. Eğer tv ye bakmış bir bebek olsaydı tv den derdiniz. Aman tv izlemesin diyerek önüne oyuncakları bırakıp keyf yapab ebeveynlerde gördük. Ben oğluma hergün kitap okuyorum, onunla eğitici şeyler oynuyorum. Evdeki işimi bitirip beraber kelimeleri sayıları öğreniyoruz. Bunları sizde düzenli yapıyorsanız ne güzel. Herkes önce kendi çocuğunu düşünsün.