Selam anneler 2 buçuk yaşında oğlum var sık hasta oluyor iştahsız ve bağışıklığı düşük daha dün hastaneden taburcu olduk 1 hafta yattık tavsiye üzerine alıç sirkesi aldım günde 1 çay kaşığı veriyorum su ile karıştırarak. Kullanan memnun kalan ya da bağışıklık için tavsiyeleriniz nelerdir ☺