fatmaa37demir Kızımda aç karnıma ilk idrar da yapmıştım eczaneden alırken öyle demişti kadın daha doğru sonuç veriyormuş. Peki sizce fark eder mi akşam tok karnına yapılması?
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala fatmaa37demir varsa fark etmez ama yeni ise ilk İdrarla daha net belli olur diye biliyorum. Ben hep ilk İdrarla yapmayı tercih ediyorum
Prensesin_Annesi_ fatmaa37demir Bence aç tok fark etmiyor ama genelde idrar tahlilinde bizde hastalara verirken sanah ilk idrarla yaparsanız daha iyi olur diyorduk firmalar öyle söylüyordu