entazeanne Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ancak, benim kızım 3. ayından beri babaannesi ve halasını gördüğü anda çığlık çığlığa ağlıyor. Ne seslerini duymak istiyor ne de görmek istiyor. Şuan 6 aylık olucak hala aynı. Asla ısınamadı, belki ileride ne olur ısınır mı bilmiyoruz. Doktora sorduk karakterini değiştiremeyiz dedi. Zaman tanıyın dedi. Ben de teşvik yapmıyorum asla. Sadece babaanne cici, hala cici diyorum.. Bakalım bizde neler olucak.