Kızlar biriyle görüştüm süt arttırma için 2500 tl sedi 10-15 gün sürüyormuş baya da böyle konuşmaları paylaşıyor öncesi sonrası yapıyorlar. Bebegim memeyi emiyor ama aglıyo da bazen aç old düşünüyorum ve biberonla veriyorum basenden gğnde 2 kez mama veriyorum. Memeyi de emiyor ama gaz dan kı aglıyo süt mü gelmiyor agzına anlamadım