kanalize hamileyken seninle başka bir formda tartışmıştık çoook gereksiz bir sebepten dolayı normal doğum sezeryan doğum mevzusuydu sanırım her neyse belki sen unuttun ama ben unutmadım dediklerinde haklıymışsın ben normal istedim ama psikolojik olarak ve tıbbi olarak doktorum bana bunu uygun görmedi ana sayfada ara ara görüyorum seni o yüzden yazmak istedim ☺️