mompapatya Sorum başlıkta hanımlar ben makina kullanıyorum ama 19 günlük bebeğim var tuvalete gitmeye fırsatım zor oluyor çoğu zaman ve nasıl yapicam onu düşünüyorum sizler nasıl yapıyorsunuz 🥲
_Goktugunannesi__ mompapatya Oğlum 2 yaşında her akşam uyutunca direk bakımlarımı yapıyorum Küçükken haftada 1 falan ancak yapabiliyordum
aslananne27 mompapatya lazere gittiğim için kurtuldum çok şükür kıl tuy olayından duşumu alıp çıkıyorum direk yuz bakımı falan da çok zor olmuyor yani çocukla
minnik mompapatya bebeğim 1 yaşında. Yemeğe misafirim gelecek anneme bıraktım. İlk defa rahat bir duş alıp kişisel temizliğimi yaptım. Akşam yapılabilir belki ama benim bebeğim erken uyandığı için akşama ben pert oluyorum. Büyüyene kadar böyle galiba
defnebak mompapatya ben hamile kalmadan önce lazer yaptırıyordum o yüzden çok fazla bir sıkıntım yok o konuda ama hamileyken eşimin sakal kesme makineaiule kısaltıyordum artmasınlar diye şimdi lazere devam ediyorum