Kızlar oğluma en başından beri hep ben yedirdim tabakları hazırladım hala da öyle ama hiç kendi yesin diye uğraşmadım hep ben yedirdim üç yaşında hala ben yediriyorum nasıl en güzel şekilde kendi yemesini sağlayabilirim çünkü kreşe falan göndersem orada ne olacak bilmiyorum yemez yani