Kızlar 13 yaşında regl oldum ve o zamandan beri sarı akıntım var yıllardır. Yalan değil umursamıyodum ama artık çok rahatsız etmeye başladı. Enfeksiyon olsada olmasada oluyor.doktor doğumdan sonra kontrole gttiğimde sende polikistik over var demişti acaba bundan olabilirmi bilginiz varmı? Benim gibi olan varmı?