Kızlar bebeğim 2 aylık, çok mızmız yalnız bakıyorum , emzik de almıyor ve zamanımı baya harcıyor. Akşam yemeklerini yetiştirmekte çok zorlanıyorum 🫠
Sizin yemekleri yapmakta pratikleştiren önerileriniz var mı ?
Mesela örneğin kuru fasülyeyi akşamdan suya koyunca sabaha çabuk pişmesi gibi buna benzer şeyler.
Bi de aklıma takılan; akşamdan sebzeleri doğrayıp su dolu kapta dolaba bıraksam ertesi akşama kızartsam sıkıntı olurmu ?