Kızlar annemlere geldim dün, annemler 5. katta oturuyor. Engelli bi kardeşim var babam onun için balkonun yan duvarını kırıp dışardan asansör yaptı. Neyse annem ve oğlumla aşağıda biraz otururduk sonra eve çıktık. Kaşla göz arasında oğlum balkona koştu. Asansör aşağıda olduğu için yan taraf direk boşluğa bakıyor. Ben salak,oğlumun oraya gittiğini farketmedim direk mutfağa geçtim. Annem seslendi oğlana koş diye ay Allahım bi gittim demirin bitiminde durmuş aşağıya bakıyor. Kızlar ben hayatımda böyle bi korku yaşamadım yemin ederim eğer 2 saniye geç kalsaydım oğlum 5. katta aşağıya düşecekti. Çok dikkatli biriyimdir ama nasıl boşluğuma geldi. Lütfen dikkatli olun benim 2 saniyelik ihmalim oğluma sebeb olacaktı. Ben bu korkuyu nasıl aşacağım bilmiyorum, korkudan ateşim çıktı vücudum halen titriyor. Ne olur bişey yazın beni teselli edin.Oğlum 22 aylık