Tugcceknr Doğuö yapalı neredeyse 2yıl olacak belime ara sıra çok ağrı giriyor ayakta duramıyorum bile benim gibi olan varmı sezeryan doğum sonrası
DarkSwan Tugcceknr Benimde aynı şekilde, 2 yılı geçti 26 aylığız. Hala bir bel ağrısı var. Sabah yataktan zor kalkıyorum.
Tugcceknr DarkSwan ömür boyu ağrımı çekeceğiz bilseydim genel anestezi isterdim ki bana kimse sormadı nasıl istersin diye acilden girdim suyum geldiği için 3 saat sonra doğum yaptım makat geliş olduğu için sezeryan oldum