Haziranın 3 ünde doğum yaptım normal doğumdu lohusa kanamam 50-55 gün sürdü bazen kesildi bazen geldi belkide o sıra adet oldum bilemiyorum. Sonrasında emzirme dönemi geciktirir vs gibi yorumlar okudum içim rahatladı. Ama neredeyse 3 aydır adet olmuyorum hamile kalma riskim var mı :( bebeğim henüz 2 ay 20 günlük başına gelen var mı. Bu arada şu anda öyle hamile kalma belirtileri yaşamıyorum hamile kaldığımda bir kaç hafta içinde aşırı halsiz aşırı uykulu olmuştum.