Merhaba tecrübeli anneler, lütfen bana söyleyin bu gaz sancıları ne zaman bitecek? Gece gündüz çocuğum acı çekiyor. 1 hafta sonra 3 ayı dolacak. Azalacağına iyice artıyor. Diyet, gaz damlası, kimyon, rezene, duş, masaj… yapmadığım şey kalmadı. Bana mısın demiyor. Tükendim.