atlasinem 6 aylık oğluma suluk alacağım normalde aventin pipetli olanından 12+ olanından almayı düşünüyordum ama son anda amda munchkin suluğu çok beğenmeye avent beğenilmemeye başlandı sizce hangisini almayıkıyın
bikahveicelimmi atlasinem ben ikisini de denemis bir anne olarak avent in ucu cok kisa ve oglum su icmek yerine dis kasiyici olarak kullandi onu ama muchkin aldiktan sonra hic su icmeyen cocuk su icmeye basladi
etl atlasinem yanlışlıkla aventi sectim ama kesinlikle munckin geçen indirim oldu. Ondan aldım kızıma yengem kullanmıştı aventi çoçuk hep pipetini kopartı parcası da yok ama munckinin yedek pipeti yedek kapağı var
uykucukoalaa atlasinem munckhinden şaşma yoksa daha cok zarara girersin 😂 ilk sulugumuz munckhindi büyük almak için başka marka aldım weebaby 2 ayda aşırı akıtma yapmaya başladı tekrar munckhin büyüğünü aldım yani şaşma derim 2 yıldır kullanıyorum sıfır akıtma sıfır koku