dkare Aptamil prosyneo kullananlar bu sorunu yaşadınız mı bebeklerinizde acaba? Anne sütünü kestik tamamen mamayla gidiyoruz artık salıdan beri. Kakası baya koyu yeşil artık anne sütü alırken sarı ve tonları olurdu. Aptamilin prosyneo serisini kullanıyorum böyle bir durumu yaşayan var mı acaba?
hamdiye21 dkare evet bebeğim 3 aylıkken doktor önerisiyle kullandık kabızlığa iyi geliyor diye kakası kokulu ve yeşildi ayrıca bebeğim onunla doymuyordu normal aptamile devam ediyoruz şuan
Prensesin_Annesi_ dkare Evet kullandık kızım 2 aylıkken doktorumuz önermişti ama kızımda asırı gaz ve sancı yaptı kakasıda dediğiniz gibi koyu yeşildi doktorumuz yaramamıs diyip değiştirmişti mamamızı
alhn23 dkare merhaba baya zaman gecmiş ama suan bende aynı sorunu yaşıyorum aptamil.presyone yeşil kaka sorunu peki siz nasıl bir yol izlediniz mamadan kaynaklımı olmuştu acaba😌
edasnmz Oğlum 9 aylık olmak üzere 3 aylık tan beri proseyneo kullanıyoruz şuan 1,5 yaşındaki çocuk kilosunda ve boyunda tabi bunun yani sıra ek gıda da var ama ek gıda almadan öncede kilosu öndeydi evet içinde probiyotik olduğu yeşil kaka olabiliyor.
Prensesin_Annesi_ coskunc Aptamil conformil kolik için olanıyla devam ettik memnundum gazımızda azaldı kabızlığımızda bitti