suheyla92 ameliyattan sonra deri altına ödem ve sıvı atmak için drenler yerleştiriliyor. Çıkan sıvı ve rengine bakarak durumu değerlendiriyor, sıvı çıkması azaldığında drenleri çekiyor. En acılı dönem drenlerin olduğu günler ve çıkarırken biraz acılı oluyor.