Kızlar , doktorunuzun tavsiye ettiği , gerçekten etkisini gördüğünüz bi iştah açıcı önerisi verir misiniz bebeğim 20 aylık..hala emiyor,açıkçası emzirme sonlandırmaya henüz hazır değilimm ,sonlandırsak da pat diye iştahının açılacağını düşünmüyorum o yüzden sizlere de bi sormak istedim